Flawinne

Flawinne :Een van de laatste klimkoersen dit seizoen in Namen, 12 ronden van 9km met elke ronde een zware klim van ongeveer 1km. Aan de start 62 deelnemers.
De eerste rondes was ik redelijk slecht en beperkte ik me met het volgen in het peloton. Na half koers begon het al iets beter te gaan en de laatste 2 ronde had ik echt een goed gevoel in de benen. Er waren al vroeg in de wedstrijd 3 renners weggereden, voor de overwinning kwam ik wel te laat maar kon toch nog een mooie 5de plaats afdwingen na een super remonte in de laatste ronde.
uitslag: http://www.fcwb.be/document/Flawinne%2020130922.PDF

Flawinne 5Flawinne 4

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

