Cross Wilrijk

Ondanks de regen van deze week lag het parcour er toch mooi en redelijk droog bij.
38 deelnemers voor 1 uur wedstrijd goed voor 10 ronde , Omdat ik nog geen cross reed dit seizoen en dus geen punten had, stond ik achteraan in de start. Het was even afwachten wat ik er moest van verwachten vandaag, maar het viel uiteindelijk best goed mee. Na enkele ronde reed ik in een groepje voor de 9de plaats. Jammer genoeg waren de laatste 3 ronde er teveel aan voor mij en viel ik terug tot de 14de plaats. Het was leuk om nog eens een cross gereden te hebben , maar het was toch serieus afzien.
Volgende week zaterdag sta ik opnieuw aan de start in Alsemberg , voor mij meteen ook de laatste cross van het seizoen.

Wilrijk 10Wilrijk 5Wilrijk 6

Wedstrijd verslag : http://www.cyclingsite.be/?q=de-moedige-veldrijder-wilrijk-jens-adams-wint-millimeterspurt-van-diether-sweeck-fotos

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Cross Wilrijk

  1. Francois De Smedt zegt:

    Top Stijn

Geef een reactie

