Ardennen Challenge 5de In algemeen klassement

Ardennen Challenge: 4 dagen na elkaar koers , het klassement word opgemaakt met het optellen van de 4 uitslagen, wie op het einde het laagste cijfer heeft wint het eindklassement. Dus niet met tijdsverschillen.

Rit 1 Erezee: 277 deelnemers , een mooi parcour met de laatste kilometer bergop. 4 renners blijven juist onze achtervolgende groep van +/- 20 renners voor en ik sprint naar een 10de plaats.

Rit 2 Etalle : Er blijven nog 9 renners voorop van een vroege vlucht , ik kom ook vandaag weer te laat met de achtervolgende groep en word 16de.

Rit 3 Vaux-sur-Sûre : Vandaag wilde ik niet weer te laat komen en in de achtervolgende groep eindigen , dus ging ik van bij de start mee in de aanval met 8 renners. Jammer genoeg werden we na 80 km terug gegrepen door +/- 50 renners. Op 7 km van de aankomst probeerde ik het opnieuw met 4 renners , dit leek te gaan lukken , de laatste 2 km waren echter in ons nadeel , bergaf en wind tegen. ik werd op 100 m van de aankomst voorbijgereden door de eerste van het peloton en eindig 25ste. spijtig. 

Rit 4 Bertrix : Na de inspanning van gisteren had ik de eerste 100km een zeer slecht gevoel en toen er 20 renners weg reden kon ik hier niet met mee. Het was pas op 2 ronde van het einde dat ik er echt terug door kwam . Op de slotklim naar de aankomst kwamen we nog zeer dicht op de koplopers , Ik kon in laatste instantie het peloton nog voorblijven en raapte nog enkele renners van de kopgroep op en werd zo 16de. 

Met een 10de , 16de , 25ste en 16de plaats werd ik mooi 5de in het eindklassement
Van de meer 200 starters elke dag  , waren er uiteindelijk maar 51 die elke dag finishte  en in het klassement werden opgenomen.

Zeer tevreden

http://belgique.directvelo.com/actualite/33369-g-skin-arden-challenge-et-4-classement.html#.U1Yugvl_tkJ

IMG_1322 IMG_1334 IMG_1371

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

