Keerbergen

110 deelnemers voor de avond koers in Keerbergen vandaag. Er werd behoorlijk snel gereden en het was pas op 2 ronden van het einde dat we definitief weg reden met een grote groep van 29 renners.
Ik probeerde de sprint nog te ontlopen door op 3km van het einde met twee in de aanval te gaan, het leek te gaan lukken maar mijn medevluchter weigerde de laatste km nog over te nemen. Hierdoor werd er wat getreuzeld en kwam de achtervolgende groep wel heel snel dichterbij, ik ging toch nog eens vol aan maar door het te lang treuzelen was het kalf verdronken , mijn medevluchter kwam er al snel over en won nog nipt de sprint van de groep. Ik werd op 200m door iedereen voorbij gereden en eindigde als 24ste. Jammer.

Zondag een nieuwe kans, de Ardense Pijl. Dit is mijn favoriete wedstrijd van het seizoen.
keerbergen 1 keerbergen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

