Oplinter – Tienen

Ondertussen zit ik in de voorbereiding op de Ronde Van Luik die van 14 tot 18 juli plaats vind. Dinsdag deed ik nog een stevig training in de Ardennen en vandaag stond de koers in Oplinter op het programma. Een mooi golvend parcour op vooral brede wegen. Er reden van in het begin 14 renners weg. Hier was ik niet bij maar iets na halfkoers werd het gevoel in de benen beter en dit was het moment om in de tegen aanval te trekken. Eerst met een grote groep, de laatste 3 ronden met 6 renners. Op 4km van de aankomst kwamen we nog bij de koplopers en moest er uiteindelijk met 17 renners gesprint worden voor de overwinning. Ik eindigde 8ste van de 141 deelnemers.

Dit weekend staat er nog een training’s weekend in de Ardennen op het programma. Mijn volgende wedstrijd wordt Woensdag 9 Juli te Sint-Niklaas een profkermiskoers.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

