Soumagne GP de La Magne

Een interclub wedstrijd in de provincie Luik met 166 dln, we reden 9 ronden van 16 km met telkens 2 mooie klimmetjes. Al van op de eerste beklimming was ik mee met de vroege vlucht van 17 renners, alle topploegen waren aanwezig dus de kans om voorop te blijven was groot. Met nog 2 ronde van het einde sprong ik mee met 5 aanvallers. Bij het ingaan van de laatste ronde was onze voorsprong nog 45sec op de eerste achtervolgende groep van +/- 25 renners. Op de voorlaatste klim van de dag scheurde ons groepje in twee , 3 renners zouden sprinten op de aankomstklim om de overwinning. ik zakte er op de slotklim nog helemaal door en werd pas 18de. Jammer dat ik er helemaal door zat op het einde , toch ben ik redelijk tevreden over mijn wedstrijd.

soumagne 1soumagne

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

