Erezee / Bertrix

Na vorig jaar een 5de plaats in het algemeen klassement van de Ardenne Challenge , was het de bedoeling om er dit jaar voor een goed dag resultaat te gaan.

Zo koos ik voor de 2de en 4de etappe
In de 2de etappe te Erezee was ik tegen het einde van de wedstrijd nog weg met 3, dit leek misschien wel te gaan lukken maar bij het ingaan van de laatste ronde (10km) kwam het peloton terug. De laatste kilometer was stevig bergop dus hield ik mij nog vooraan om zo toch nog een goede uitslag te kunnen behalen. Ik ben zelf aangegaan op +/- 300m van de aankomst en tot mijn grote verbazing is er niemand meer overgekomen. er waren 234 deelnemers.

In de 4de etappe van zondag te Bertrix werd ik ook nog mooi 8ste op 232 deelnemers.

Volgende week zondag rij ik de GP Affligem

Erezee 1 Erezee 2 Erezee 3

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Erezee / Bertrix

  1. Leo Van den broeck zegt:

    Ongelooflijk, als er één iemand die zege verdiend dan ben jij het. Na al die jaren mag het ook wel eens niet? Je bent sterker geworden en dat laat zich ook voelen in wedstrijden. Ook de ervaring en het slimmer worden zal jou nog een boest geven.

  2. Josepha zegt:

    Stijn,
    Een dikke proficiat voor je ritzege 🏆
    Groetjes
    Tante Josepha en nonkel Leo

Geef een reactie

