Koersen / overwinning derny Kontich

Zaterdag reed ik de topcompetitie wedstrijd omloop het nieuwsblad.
Ik had behoorlijk veel last van de warmte en verliet de wedstrijd vroegtijdig na 100km

Zondag stond de derny wedstrijd te Kontich op het programma , na een mooie koers achter de brommers kwam ik als eerste over de aankomst.

Maandag reed ik de interclub wedstrijd te Beveren na 16okm eindigde de wedstrijd op een massasprint. ik finishte halfweg het peloton.derny kontich

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

